The Best Of - August




Since I love to watch and read about what people's favorite things for the previous month or other period of time have been, I've decided to do my own favorites list. These are few of mine most used or dearest things that made the month of August a little better.

Kako i sama volim gledati i čitati o najdražim stvarčicama koje su drugi blogeri koristili u prethodnom mjesecu, odlučila sam sastaviti vlastiti popis istih. Ovo je nekoliko najviše korištenih ili dragih stvarčica koji su mi uljepšali kolovoz.





Makeup Revolution Iconic contour paleta - Smoulder

This contour palette was a birthday gift from my sister and even though I haven't used it through whole month, I'm really impressed with the pigmentation and overall result it provides. If you want the full review on this or any other products in this post, please let me know in the comments.


Ovu paletu za konturiranje sam dobila od sestre za rođendan i iako je nisam koristila cijeli mjesec zaista sam iznenađena pigmentacijom i rezultatom koji ovaj proizvod nudi. Ako želite detaljniju recenziju ovog ili bilo kojeg od navedenih proizvoda, molim vas da mi želje ostavite u komentarima.



Catrice Nude Illusion tekući puder (020), Gabrini neon svijetlo plavi lak za nokte

I have combination skin and this foundation gives me semi-matt finish which I really like. It has UVA and UVB protection so it was a perfect choice for summer sun exposure. Summer also calls for neon, bright nail polish. I find this to work really good with tan skin.


Imam mješovitu kožu, a ovaj puder nudi polu mat izgled kože što mi se sviđa, a sadrži i UVA i UVB zaštitu tako da je bio idealan izbor za ljeto i izlaganje suncu. Ljeti također volim nositi žarke i neon boje na noktima, a ova svijetlo plava je izvrsno išla uz preplanuli ten.



Balea malina i limunska trava gel za tuširanje, Le petit Marseillais šampon i regenerator s karite mlijekom i medom

Perfectly scented for summer, leaves you feeling fresh and clean and really gentle for my skin. That was what Balea shower gel did last month. Since I use heat on my hair and sea and sun did nothing better to it, as well, I needed something for healing and recovering my dry hair. This shampoo and conditioner were great hit.



Savršenog mirisa za ljeto, ostavlja pravi dojam svježine i čistoće, a opet nježan za moju kožu, takav mi je bio Balein gel za tuširanje prošli mjesec. Kako koristim toplinu za oblikovanje moje kose, a more i sunce isto nisu pomogli, trebala sam nešto za oporavak moje suhe, ispucale kose. Ovaj šampon i regenerator su bili pravi pogodak.





Bag - H&M, Scarf - gift

Among a few my most worn clothing items for the last month, for best of I went with little black purse from H&M. It was perfect for any summer outfits, especially night ones. It's pretty small but big enough for keeping all my nessesities. It definitely was a good purchase. The lovely scarf (pashmina) was also a birthday gift from my sister. She bought it in a market place in Sarajevo. I didn't wear it yet since it was too hot for such clothing item, but it's really pretty and it made me wish for colder weather so it can finally move from my shelf.
I hope you liked my Best Of post, if so I could make it a regular thing.
Thanks for reading,
Ana



Između mnogo najviše nošenih stvari proteklog mjeseca, najdraža mi je svakako bila mala crna torbica iz H&M-a. Bila je savršeni dodatak svakome ljetnom outfitu, pogotovo za noćne izlaske. Iako je mala, ipak je dovoljno velika da u nju stanu sve moje potrepštine. Definitivno je bila dobra kupnja. Ova prekrasna pašmina/šal je također rođendanski poklon od moje sestre. Kupila ju je na tržnici u Sarajevu. Nisam je nosila još jer je bilo prevruće za takav komad, ali mi je divna i jedva čekam hladnije vrijeme da je konačno maknem sa police.

Nadam se da vam se svidio moj Best Of post, ako je, mogla bih ga raditi svaki mjesec.

Hvala na čitanju,

Ana



Primjedbe

  1. Super post draga, baš mi se sviđa tvoj blog i način na koji pišeš, samo tako nastavi. :* Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa, hvala. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na lijepom komentaru. :*
      Svakako cu navratiti. ;)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi