Back to school





Sunglasses: RayBan
Scarf: C&A
Shirt: Stradivarius
Pants: DIY
Shoes: Converse
Bag: No Name
Bracelets: DIY






Sunglasses: RayBan
Scarf: Accessorize
Shirt: Marks & Spencer
Skirt: Stradiuvarius
Shoes: Deichman
Bag: No Name
Bracelets: DIY






Shirt: H&M
Pants: H&M
Bag: H&M
Shoes: Vans
Bracelets: DIY

Primjedbe

  1. okej ,možda će ovo zvučati uvredljivo ali ne mislim te podcjenjivati ali zašto niko ne zna za ovaj blog? po meni ti si prelijepa djevojka i trebala bi biti među #1 modnim blogerima,mislim da bi trebala malo da odlaziš do drugih blogera i reklamiraš se... stvarno mi je žao da tvoj talenat ne bude viđen i iskreno skroz malo ima blogera iz RH,ti trebaš da se izuzmeš među svim tipičnim blogerima,jer ti si jedinstvena i stvarno se primjeti da imaš ukusa u modi ,za razliku od menee..ne želim te kritikovati loše,ali zašto nemaš ni gumb za sljedbenike ja bih te željela pratiti,mislim da ima još ljudi koji bi te željeli pratiti...odi na moj blog i vidi neke koji su komentarisali i posjeti njihove blogove, def. će te posjetiti nazad ,jer su to isto tako divni blogeri..nadam se da neću ispasti loša s ovim komentarom,samo mi je žao da nemaš dovoljno prostora da se pokažeš ,kao npr. neki koji imaju ga i previše. inače ja sam emma i vidjela sam tvoj blog preko sarinog ,ono u reklami..pa sam te željela posjetiti i pošto si nova dati ti podršku <333

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na komplimentima, ali svaka kritika i savjet su također dobrodošli. ;) Još sam nova u svemu ovome, ali svakako ću pokušati malo više izložiti blog publici, reklamiranjem i sl.
      Drago mi je što si navratila, a svakako ću skočiti i do tvog bloga.
      Pozz :)
      Ana

      Izbriši
  2. Imaš predivan stil i prelijepo kombiniraš odjevne predmete! <3 :)

    http://dariasnews.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi