Fall essentials


Danas sam htjela podijeliti s vama nekoliko mojih najdražih stvarčica za jesen.
Inače volim nositi tamne ruževe i lakove za nokte, a u jesen pogotovo.


Today I wanted to share with you couple of my favorite things for fall. 
I love wearing dark lipsticks and nail polishes, especially in fall. 








Ovdje u Hrvatskoj jesen zna nekada biti posebno hladna zato me svaki dan možete vidjeti u džemperu. Obožavam ih nositi. Pogotovo sa jeans košuljicom ispod.

Here in Croatia autumn can get really cold so you can see me everyday in a sweater. I love wearing them. Especially with a denim shirt underneath. 



Čizmice su must have za jesen. Ove su dosta jednostavne i idu uz sve. 

Booties are a must have for fall. These ones are pretty simple and go with everything. 



Lipstick: She (165)
Nailpolish: Catrice (Vino Tinto)
Sweater: New Yorker
Denim shirt: Levi's
Booties: Stradivarius
Scarf: S. Oliver
Bracelets: Diy








Primjedbe

  1. Da, tamne nijanse su must-have jeseni :) Super su ti čizmice :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi