Best of- September



Since the weather got colder my skin has been super dry, so I tried Nivea BB – cream which advertise basically as hydrating wonder. It's proven to do that very well for me. It gives you a little tint which is buildable and it's good for everyday use. Od kako je zahladilo moja koža je jako suha, pa sam odlučila isprobati Nivea BB- kremu koju reklamiraju kao hidratantno čudo. U mom slučaju se pokazala kao jako dobra u tome. Daje vam malo boje što je svakako nadogradivo i pogodna je za svakodnevno korištenje.



For a long time I've been looking for a good everyday concealer that covers spots as well as under eye circles. This Essence matt concealer does a great job at both of those and it doesn't make your skin look dry or cakey. It's pretty cheap too, which is always a plus. Već dugo tražim dobar korektor koji će prekriti prištiće, ali i podočnjake. Ovaj Essence matt korektor je odličan za obje stvari, a pritom ne isušuje dodatno kožu niti „zagušuje“ pore okoloočnog područja. Prilično je jeftin što je uvijek dobra stvar.

I only started using this couple of days ago but I fell in love with it. It's the new liquid lipstick from Essence. It look's like a lipgloss, but when you put it on it's a good mat lipstick with pretty good staying power. Ovaj proizvod sam probala tek prije nekoliko dana i zaljubila sam se u njega. To je novi tekući ruž od Essence-a. Izgleda kao sjajilo, ali kada ga stavite na usne dobijete dobar mat ruž sa dosta dugim trajanjem.


 

             06 make a statement

This is the month my tea obsession finally came to the light again. What is more comfy than a cozy blanket and big cup of hot sweet tea? That's how I spent most of my time last month. Among lots of different types and flavors I especially loved this one, green tea with vanilla flavor. It's from Lidl. Ovog mjeseca konačno je moja opsesija čajem ponovno izašla na svijetlo. Što je udobnije od meke dekice i velike šalice toplog slatkog čaja? Tako sam provodila većinu dana zadnji mjesec. Među različitim vrstama i okusima, izdvojila bi ovaj zeleni čaj sa okusom vanilije. Kupljen u Lidlu.







I've been also wearing a lot of sweaters, which is also mentioned in my Fall essentials post and it will be constant through all of the fall and winter as well. This is one of my favorites, cozy sweater from Vero Moda.
Od odjeće najčešće sam nosila vestice i džempere, što je jedna od tema u mom postu o Fall essentials, a biti će i konstanta kroz ostatak jeseni kao i kroz zimu. Ovo je jedan od mojih najdražih, udoban džemper iz Vero Mode.




Thanks for reading,
Ana

Hvala na čitanju, 
Ana 

Primjedbe

  1. Ovaj korektor još nisam probala, ali budući da si napisala dosta pohvala o njemu zasigurno ću ga isprobati.

    http://dariasnews.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svakako ga probaj, meni je odličan i već ga neko vrijeme koristim, a treba ti toliko malo da prekrije pa ti ta tuba dugo traje :D

      Izbriši
  2. I bought that liquid lipstick today ahah! Love the color. Cute post <3
    thefancycats.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi