Hipster days!

Hello everyone!!

This is my first post and I'm very excited about that. One of the reasons that I started  this blog is because I've always loved fashion and enjoyed making new outfits.My style is very weird and changes a lot.
In this post you can see an outfit that I wore the other day.

I hope you enjoy it!!:)


_________________________________________________________________________________


Bok svima!!


Ovo je moj prvi post i prilično sam uzbuđena zbog toga. Jedan od razloga zašto sam započela s ovim blogom je jer sam uvijek voljela modu i uživala u smišljanju novih outfita. Moj stil je jako čudan i često se mijenja.
U ovom postu možete vidjeti outfit koji sam nosila prije par dana. 

Nadam se da će vam se svidjeti!! :)











Shirt: H&M
Plaid shirt: Gap
Shorts: Diy
Bracelets: Diy

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi